چرا برندها حتی از محصولات تبلیغاتی استفاده می کنند؟


در اینجا فقط چندین دلیل و آمار وجود دارد که چرا سرمایه گذاری در محصولات تبلیغاتی ایده خوبی است.


محصولات تبلیغاتی تنها رسانه تبلیغاتی هستند که می توانند هدایای تبلیغاتی تمام حواس کاربران یا مشتری شما را فعال کنند: بینایی ، شنوایی ، لمس ، بو و چشایی.

تحقیقات (PPAI) نشان می دهد که 83٪ از مردم شرکتهایی را که به آنها کالاهای تبلیغاتی هدیه داده اند ، به یاد می آورند. برای مقایسه ، فقط 7٪ نام شرکت ها را از طریق تبلیغات در تلویزیون به خاطر می آورند.

داده های تحقیقاتی در ایالات متحده نشان می دهد که 91٪ مردم دارای یک کالای تبلیغاتی در آشپزخانه خود هستند. 74٪ حداقل یک مورد تبلیغاتی در دفتر خود دارند.

تحقیقات در ایالات متحده نشان می دهد که حداقل 73٪ از افراد مصاحبه شده حداقل هفته ای یک بار از محصولات تبلیغاتی استفاده می کنند.

در یکی از تحقیقات PPAI ، 60٪ از افراد مبتلا به مصاحبه ادعا کردند که ترجیح می دهند با شرکتی همکاری کنند که به آنها یک پاوربانک تبلیغاتی هدیه داده است.

PPAI همچنین درباره تأثیر تبلیغات بر لیوان تبلیغاتی در مقابل تبلیغات رادیویی و تلویزیونی تحقیق کرده است. داده ها نشان داد که 57٪ آگهی لیوان را به خاطر داشتند ، در حالی که فقط 32٪ آگهی رادیویی و کمتر از 28٪ آگهی تلویزیونی را به خاطر داشتند.

پوشیدنی ها همچنان محبوب ترین گروه در محصولات تبلیغاتی هستند. آنها بیش از نیمی از کالاهای تبلیغاتی فروخته شده در سراسر جهان را تشکیل می دهند و به دنبال آن ابزارهای فناوری و اقلام اداری قرار دارند. طبق PPAI ، موارد تبلیغاتی با بیشترین "انفجار" ، بانکهای قدرت است. 87٪ از گیرندگان تصمیم گرفتند پاوربانک را برای خودشان نگه دارند.
اگر از داده ها و آمارها اطمینان داشته باشید ، مطمئناً فعالیت های بازاریابی خود را متناسب با هدایای تبلیغاتی و شرکتی تنظیم می کنید. اما هنوز ، دستیابی به اهداف شرکت و بخش می تواند سخت باشد و کالاهای تبلیغاتی به خودی خود چیزی را تضمین نمی کنند. یک کالای تبلیغاتی خوب ساخته شده ، مفید و دارای طول عمر بالایی است. اکثر کاربران سودمندی هدایا را در بالای کیفیت مطلوب قرار می دهند.
روند ، مانند هرجای دیگر ، در صنعت کالاهای تبلیغاتی نیز تغییر می کند. طبق PPAI ، این روندهای سال 2017 است.
روند شماره 1: تأکید بیشتر بر کیفیت ، کمتر بر قیمت
در گذشته محبوب ترین کالاهای تبلیغاتی ارزان بود. مشتریان از دریافت هر چیزی خوشحال شدند ، اما زمان تغییر کرده است. مشتریان شما برای کالاهای تبلیغاتی ساخته شده و مفید مفید هستند. با هدایای تبلیغاتی یا شرکتی ارزان ، بی فایده و غیرتصورآمیز به تصوری که از شما و شرکتتان دارند آسیب خواهید رساند. آنها شروع به پیوند دادن کیفیت نامناسب کالاهای تبلیغاتی با محصولات ، خدمات و نام تجاری شما می کنند.
این به معنای تعهد بزرگتر برای شرکت ها است ، اما با وجود این ، نتایج نشان می دهد ارزش آن را دارد. جدی گرفتن موارد تبلیغاتی باعث بهبود تصویر برند شما در نظر مشتری یا چشم انداز شما می شود که در نهایت به درآمد بیشتری منجر می شود.
روند شماره 2: زمان ایده آل برای هدیه دادن ... همیشه است.
روندها نیز از نظر زمان بندی پیش رفته اند. همه ما عادت داشتیم به مشتریان و چشم اندازهای خود در حدود سال جدید و شاید یک بار در طول سال هدیه دهیم. اما اخیراً شرکتهای بیشتری در حال کشف مزایا و قدرت اقلام تبلیغاتی هستند و از آنها در کل سال استفاده می کنند.
شرکت ها از کالاهای تبلیغاتی برای تولید سرب ، به عنوان آهنربای سرب ، شتاب فروش ، برنامه های نگهداری مشتری ، پرورش روابط با مشتریان و شرکای تجاری ، برنامه های انگیزه کارکنان و موارد دیگر استفاده می کنند.

روند شماره 3: ابزارهای تکنولوژیک محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.
ابزارهای فناوری به سرعت در صنعت محبوبیت می یابند. آنها بسیار مفید هستند ، همانطور که به یاد دارید ، معیارهای اصلی کالاهای تبلیغاتی است. مردم هرچه بیشتر از آنها استفاده می کنند (ردیاب فعالیت ، بطری های آب هوشمند ، دستگاه های شارژ هوشمند ، بلندگوها و هدفون ها) و بازاریابان این موضوع را مورد توجه قرار داده اند. درایوهای فلش USB هنوز هم یک انتخاب بسیار محبوب و مفید برای شرکت ها است. هرگز نمی توان به اندازه کافی از آنها سیر کرد ، درست است؟
روند شماره 4: پوشیدنی ها باید سرگرم کننده باشند
منسوجات تبلیغاتی نه تنها باید با آرم شرکت ، بلکه با یک پیام سرگرم کننده مارک گذاری شوند. مردم باید این لباس را بپسندند تا آن را زیاد بپوشند و برند شما را به معرض نمایش بگذارند. یک پیام انگیزشی ، یک تصویر جالب ، یک پیام شرکتی یا فقط یک اثر هنری خنده دار حتی در هزینه قرار گرفتن در معرض نام تجاری خود در پیش زمینه قرار دهید. در دراز مدت "وزوز" بیشتری ایجاد خواهد کرد. مثالی از این موارد کیف ما Moira است ، که پاسخ های بسیار جذاب مشتریان ما را دریافت کرده و آنها را بر آن داشته است که به فکر دیگری بپردازند. همچنین ، در اینجا از کیفیت صرف نظر نکنید. یک لباس طولانی مدت نسبت به یک لباس ارزان قیمت برای مدت طولانی تری در معرض دید قرار می گیرد. همچنین به مشتری شما کمک می کند کیفیت را با مارک یا شرکت شما ارتباط برقرار کند.

روند شماره 5: اکنون هدایای سازگار با محیط زیست بسیار عصبانی هستند
اقلام تبلیغاتی اکولوژیکی (هم مانند سایر مواردی که این روزها از لحاظ زیست محیطی و زیست محیطی مورد استفاده قرار می گیرند) بسیار محبوب هستند ، هم توسط بازاریاب و هم از طرف گیرندگان. مواردی که از مواد ساخته شده اند ، سازگار با محیط زیست هستند یا به راحتی قابل تجزیه و بازیافت هستند ، سازگار با محیط زیست هستند.
تحقیقات PPAI نشان داد که 40٪ از دریافت کنندگان بلافاصله درک خود را از نام تجاری بهبود می بخشند و این یک هدیه سازگار با محیط زیست است.
کدام کالای تبلیغاتی را برای انتخاب در سال جاری رها نکنید. این باید با در نظر گرفتن نام تجاری ، تصویری که می خواهید منتقل کنید و همچنین مشتریان یا چشم اندازهای شما ، یک تصمیم کاملاً فکر شده باشد. انتخاب تأمین کننده از اهمیت کمتری برخوردار نیست ، زیرا مهلت های ضعیف یا کیفیت پایین تولید می تواند حتی استراتژی های خوب فکر شده را نیز خراب کند.
ما از اهمیت شغل خود آگاهیم. به همین دلیل وقت خود را صرف شناختن شما ، برند و مشتریانتان می کنیم تا بتوانیم کالای مناسبی را برای شما انتخاب کنیم. با بیش از 25 سال تجربه ، روابط قوی با تولید کنندگان و شبکه گسترده ای از مشتریان خوشحال ، امیدواریم که بتوانیم شما را نیز متقاعد کنیم. ما می توانیم قیمت عالی و تحویل سریع برای شما فراهم کنیم.
اما فقط خود وسایل کافی نیستند. برای اینکه آنها به نتایج دلخواه برسند ، باید مارک تجاری با کیفیتی داشته باشند. مارک کردن آنها با آرم ، پیام یا شعار خود باعث می شود که در مورد شرکت یا سازمان خود آگاهی پیدا کنید. و این همان چیزی است که محصولات تبلیغاتی در مورد آن هستند ، آنها اطمینان حاصل می کنند که نام تجاری شما در ذهن مشتریان و مشتریان شما باقی بماند. به طوری که وقتی زمان فروش فرا می رسد ، شما اولین انتخاب آنها هستید.

https://arazgift.com/